Nakenhet

Jag tror jag ska börja gå runt mer naken här hemma. Då kanske jag börjar acceptera min kropp och kanske till och men börja gilla den precis som den är. Det vill säga lite pluffsig här och där. Kanske ska jag sluta försöka så himla mycket och bara börja njuta av mina former, om man nu vill kalla dom de. Det känns som att det är dags med de för hur kul är det egentligen om alla ska sträva efter samma sjuka ideal. Jag skulle absolut inte ha något emot att se ut som en pinne med bröst (om ens dom skulle excistera då) men alla kan inte se likadana ut. Jag måste sluta sträva efter något som jag aldrig kommer att uppnå, jag blir bara besviken på mig själv.  Visserligen är det svårt att känna sig snygg när man inte är nöjd men kanske är det här en bit på vägen. Daniella goes nude. Fast bara hemma ofcourse ;) Det är dags att inse fakta och dags att jag börjar gilla det jag har. God´s gift too me.

Måste sluta fundera så mycket...
Daniella


Några av de normal formade Dove tjejerna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår hur du känner dig, vi sitter i samma båt.

But hey, thats life. Tänk på att Jim & dina vänner älskar dig för din INsida! ;)

2008-09-27 @ 11:39:13
URL: http://sophiesticated.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där kallar jag särringar! inte tjejer!

2008-09-28 @ 14:36:17
Postat av: Åsa

bra inställning Ella, jag håller med dig.

2008-09-28 @ 17:05:15
Postat av: Trine

Verkligen rätta takter! Ska nog också börja göra det, för dessutom: om man inte gillar sig själv vem ska då annars göra det? Så börja gilla läget :D

2008-09-29 @ 01:48:52
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Daniella

Tack alla för bra respons =) Känner mig redan finare! Kul med komentarer!

2008-09-29 @ 23:20:00
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback