nervös Daniella!

Usch och fy och blä vad jag mår illa. Inte för att jag har ätit för mycket, heller inte för att jag har fått i mig något gammalt eller dåligt utan för att jag är rädd inför måndag. Sjukhusbesök! Jag skrev ju tidigare i ett inlägg att jag intehade fått tag i min sjuksköterska men nu har jag pratat med henne och hon verkar vara super trevlig. Jag talade om att jag är livrädd för att folk ska ta spruta på mig osv. Det är helt okej när jag tar spruta på mig själv eftersom jag är van och gör det varje vecka men när någon annan ska sticka i mig - nej tack! Hur som helst så berättade hon om besöket och det hela ska börja med ett blodprov. På senare tid har jag blivit så himmla svår stucken, antagligen för att jag tar prover så himla ofta så att det bildas ärr på mina blodkärl. Efter blodprovet ska jag få en spruta - I RUMPAN - in i muskeln. Aj! Efter det ska jag vänta en halv timme och sedan tar hon ett blodprov igen för att se om min kropp har börjar producera kortison av sig självt igen så jag kan sluta med de i tablett form. Usch va rädd jag är, kommer svimma, spy och gråta på samma gång. Jag borde vara van eftersom jag har varit stammis på sjukhus i tio år snart, men icke sa nicke! Usch jag vill inte.Mår så dåligt att jag faktiskt överväger att ställa in hela skiten och sedan sluta med mina tabletter ändå och se vad som händer. Kan ju funka?

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback