New world record?

Ni kan inte gissa vad jag och jim har haft för oss den senste timmen! Vi hade tråkigt så tappade upp ett bad så hoppade Jim ner för nu ska det slås rekord i hålla andan under vattnet i vårat badkar. Fy sjutton va kul de var. Tror det bara är vi som får för oss såna knäppa grejer, men va fan det är ju kul :) Självklart är allt dokumenterat med digitalkameran!

- Om vi gör det här varje kväll kanske jag kan ta världrekord! , sa Jim just med entusiasm i rösten. Haha sötnöt <3


Jim laddar inför första doppet

 Mitt rekord vart typ 27 sekunder så jag bestämde mig för att ta tid istället. Ready - steady - GO!

Jim kämpar!

Efter många dopp i badet vart det här dagens rekord. 2 min, 43,9 sek.

Charlie ville också vara med =)



Nog om det, nu ska jag snart krypa till kojjs.
Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback