Snorig

Känner mig hängig och dann. Uschabuscha! Ställer in med mamma ikväll, får träffa henne på lördag. Nu gäller det att krya ända till fredag då det är jobb som står på schemat. Katta ringde och väkte oss för en timme sedan, skulle kunna ha sovit i två timmar till. Blev ganska sent igår.

Nu är det krig mellan katterna här hemma. Sedan Svea blev en Sigge igen så är det någon reval grej som har uppståt här hemma. Får väl hålla på i 1½ månad till sedan är det snipp snipp som gäller. Kastrering. Kisset kommer inte att lukta, katten går upp ca 1 kg och dom kommer inte att bråka. Dessvärre kommer dom kanske bli lite latare men jag ska se till att dom leker för fullt =)

Nej nu ska jag kolla in mitt bankkonto. Har jag berättat att World Clas har dragit månadavgift på mig dom två senaste månaderna fast att min kontrakt är slut och jag har fått besked om att sista dragningen skulle ske i juli. Tur att jag kollade upp det. Skulle iaf få tillbaka för två månader, skönt!

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kostar ett gymkort på World class? :)

2008-09-30 @ 14:28:57
Postat av: Daniella

jag hade ett års kort på autogiro. Kostade 399/månad när jag var student. Annars är det nog en hundring mer typ..om dom inte har ändrat. =)

2008-09-30 @ 19:42:46
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback