Svamp plock

Förlåt för sen uppdatering idag, men jag lär ju lyckas skriva tre inlägg till under kvällen om jag känner mig själv rätt. Dagen började med badminton klockan tolv, gick super bra! Efter det var det viksberg som stod på schemat. Både Jim och jag var lediga så vi åkte ut och var lite sociala med hans mamma, trevligt. Vi bestämde oss för att gå ut i skogen alla tre + bamse och leta svamp. Skönt med frisk luft, att plocka svamp är så rogivande. Jag är superdålig på att hitta svamparna men Katta var motsattsen. Vart en hel del svamp som vi fick med oss hem. Kom väl hem för några timmar sedan. Har precis ätit middag så nu är jag proppmätt. Nu känns det verkligen som att vi har kommit in det hela bo själva grejen. Laga mat, damsuga och plocka undan. Ganska skönt men det finns dagar då man önskar att någon annan kunde göra en super god middag åt en och bara plocka upp alla kläder som ligger utslängda i vardagsrummet. Men någon gång ska man bli vuxen också och vi är på god väg.

Fick precis ett sms av annika där hon frågade om jag kunde jobba för henne imorgon inne på skorna. Jag som har planerat lunch med Tanya på stan och allt men jag kände att jag var tvungen att prioritera jobbet eftersom jag fortfarande går som extra så är det lika bra att ta varje liten chans man får. Kollade med Tanya och Jello om dom vill ut på lördag istället eftersom jag heller inte ska till Hällefors längre. Trist! Hoppas på en toppen helg här hemma istället, min lediga helg =)


Puss Daniella


Mina svampar =)

Charlie ville också vara med

Sen kom syrran Svea också fram för att hjälpa till och rensa


Kommentarer
Postat av: Tanya

Ja klart du ska prioritera det! Jag finns ju kvar alla andra dagar också.:) Så det är lördag det är utgång alltså? puss

2008-09-10 @ 11:09:37
Postat av: Daniella

Tanya: Hade mycke häldre varit med dig, ångrar att jag ska sa ja till jobbet. Ses på lördag =)

2008-09-10 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback