Tom fucking Cruise

Sitter hemma i Viksberg och har precis kollat klart på Oprah. Tydligen så har Tom Cruise varit med i branschen i 25 år. Jag vet inte vad det är med denna man men jag klarar inte av honom. Han sitter i oprahs soffa och förklarar att allt med Katie är ett missförstånd och att han inte alls "insolrear" henne. Bull shit säger jag! Han beter sig som världens kristnaste människa, ja en manlig Carola om så vill. Jag kan inte ens komma på att jag har sett honom i någon film. Hur som helst så tycker jag att han är en skum kille. End of story!

Kanske ska fixa lunch snart, kom på att jag endast har ätit en macka idag. Badminton ikväll också förhoppningsvis :D Gud va jag har saknat de! Nu ska jag spring ut till Jimpa som sitter ute hos Tom och spelat NHL. Gud så mycket han har tjatat om det spelet, får vänta ett tag.

Puss Daniella



Tog bilder på Bulten, han är så söt =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, men vad har hänt med ögonen? Finns ju inga pupiller? haha! :)

2008-09-16 @ 14:53:29
Postat av: lundis

han ser ju skit arg ut! haha

2008-09-16 @ 15:20:59
URL: http://sophiesticated.blogg.se/
Postat av: Daniella

Sofie: Haha jaa men jag fotade ju med blixt :P

Sophie: hehe han ser ut som en gammal farbror :)

2008-09-16 @ 18:17:57
Postat av: Sofie

Aaaah! Det förklarar saken ;)

2008-09-16 @ 20:50:30
Postat av: Daniella

Sofie: hahaha smartass ;)

2008-09-16 @ 22:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback