Under stjärnhimmeln

Hockeyn slutade 3-3, hmm inte så värst bra men det var jätte roligt att kolla =) Fy satan va man skrattar åt dom som står i klacken. Jo, men det går säkert bättre för laget om 14-20 + åringar står och hoppar "telge hopp" i en kvart. Pinigt! Känns ändå som att dom bara är ute efter bråk. Jo, visst är man en riktig suporter om man klappar på bortalagets fans efter matchen bara för att deras lag spelade en bättre match. Väx upp! Sen menar jag inte att alla som står i klacken är samhällets största nollor, vissa gillar ju bara att höja sina förbannade ssk halsdukar över hjärtat och sjunga "du gammla du fria", och de mina vänner känns ju hur moget och tufft som helst.....hmm. Jaja hur som helst så kom Jimpa och jag hem vid tio tiden, hann precis se sista minutrarna på "vem kan slå filip och fredrik?" (vårat nya favvo program). Tufft att det är en tjej som ska försöka slå mästarna denna vecka - good luck! Efter det knäppte vi över till en superbra film på svt1. Skönt att slippa reklampauserna vill jag bara påpeka. Efter det fick jag ett akut mysryck och plockade ut vår bäddmadras, täcken och kuddar ut på balkongen. Jimpa undrade var sjutton jag höll på med men när vi låg där under bar himmel och kollade upp mot stjärnorna så förstod han att det inte var en sån pjåkig ide trots allt. Låg och bara mös och pratade i en timme. Katterna va såklart med ute och fick värsta ruset av den friska luften. Nu springer dom här inne som små skitungar höga på socker. Ojojoj....

God natt puss
Daniella



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback