Unnardag =)

Halloj! Ringde till bollhallen men det var fullt på alla banor ikväll. To bad! Bokade imorgon klockan åtta istället. Skönt, saknade faktiskt badmintonen idag. Vet inte om det är så mycket till träning men svettig blir jag och får träningsvärk. Nej gott folk jag står inte och fjoll slår bollarna utan jag tar i för kung och fosterland när jag smachar. Inte blir det lugnare av en tävlingsinriktad Jim som motståndare. Jaja nog om badminton, gammling sport ;)

Håller på att bli osams med rematologavdelningen igen. Fsiken att dom ska vara så svåra att få tag i! Ska sjukvården vara så här jävla kass? Ringer man så är det väl för att det är brottom, nej då har dom bara telefontid mellan åtta och nio på morgonen annars får man tala in ett jävla medelande men dom kan inte garantera att dom kan ringa upp. Asså shit det här är helt värdelöst. Tänk om det vore så simpelt att jag kunde bojkotta min sjukdom, men nix sån tur har man inte. Tyvärr :/

Puss Daniella

p.s Träffade Johanna idag, antar att det är sista gången tills jul :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback