Wish me good luck!

Kom precis hem från träningen. Körde badminton i hallunda idag eftersom det var fullt här i södertälje. Har även handlat inför min detox som börjar imorgon. Skulle kanske ha ätit kina mat med emelie ikväll men antar att hon redan har ätit nu när klockan är halv nio =)

Jag längtar tills imorgon för då ska jag börj rena kroppen. Gud va härligt. Varje morgon startar med ett stprt glas varmt vatten med pressad citron i. Sätter igång kroppen och de ska göra så jag förhoppnigsvis håller mig fri från förskylningar såhär innan hösten drar igång rejält. Sedan blir det sallad - utan dressing och utan kyckling. Alltså kommer min kost bara inehålla grönsaker, frukt och vatten. Massor med vatten! Det här funkar eftersom det bara är en kort period, tänker man långsiktigt så kan man även lägga till qinoa, oliv olja och inäger, kaffe (utan mjölk!) och även fisk och kyckling. Men jag kör ju bara måndag till torsdag. Självklart håller jag er uppdaterade med både bilder på min mat och text om hur jag mår. Spännande!

Jag längtar inte till imorgon eftersom jag ska till sjukhuset då. Usch jag är verkligen livrädd. Tror inge kan fatta hur gärna jag vill att den här skiten ska vara över. I wish i never got this cp jävla skit sjukdom.

Undra om Jello har kommit hem än? Saknar henne redan :( Håller tummrna för att hon har haft en super rolig tid i Spanien.

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback