11/4-09

Har märkt att bloggen får lida så fort jag börjar jobba, men äsch det gör väl inte så himlasn mycket ;) Kör en snabb uppdatering nu istället.
Igår var Jim och jag på middag uppe hos mamma. Bjöds på plankstek, gud så gott! Åt oss proppmätta. Vi alla var relativt trötta så vi var på väg hem vid åtta tiden. Hörde av oss till vänner och bekanta för att samla ihop oss en liten stund för att spela kubb trots allt. Var trevligt så länge det varade. Kör på mer imorgon istället då det är grillpartaj ;) Eller hur emelie?
Idag har jag jobbat. Gick bra, var ganska lugnt på stan. Antar att många är iväg och firar påsk. Jello kom iaf in och hälsade på, trevligt =) Efter jobbet åkte hela familjen ner till pappa och louise för påskmiddag. Där var hela tjocka släkten. Kul att tröffa alla. Bjöds på himla god mat och gott sällskap.
Imorgon ska jag jobba igen. Kom gärna in och hälsa på om ni vill! Alltid trevligt med lite bekanta ansikten på jobbet. Imorgon kväll är de grillpartaj som jag nämnde tidigare. Ska bli jätte kul =)


Nu ska jag kolla film. Hörs imorgon!
Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback