13/4-09

Godmorgon allesammans!
Bara för att jag ska promenera ner till jobbet idag så är det tråkigt väder. Piss också! Jimpa åkte för en halvtimme sedan. Han var tvungen att åka på ett jour jobb. Toppen med extra pengar till resan, man tackar man tackar! Fick ju även pengar i påskägg av pappa och louise, bra det med. Behöver mer och mer till fickpengar. Har bestämt oss för att ta ut pengar och växla dom till leva (bulgarisk valör) på än gång så vi inte använder dom. Smart smart smart! Juste måste bara tala om att det var sjukt trevligt igår! Kul att träffa folk och göra något annat än att gå ut =) Fint väder vad det också. Sanna var mästerkock och fixade maten till både mig och jim. Mums! Nu ska jag fixa mig för att sedan traska ner till jobbet.


Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback