14/4-09

Morsning korsning!
Kändes det inte som en söndag igår? Kanske för att jag jobbade tidsmässigt som en söndag igår iofs. Gick undan på jobbet. Hängde om lite och fick trevligt sällskap. Matrina och Linn kom in en stund, alltid kul =) Håller tummarna för er nu tjejer!!! Trots denna sköna dag så fick jag en otrolig huvudvärk på eftermiddagen. Det värsta är att den hänger i fortfarande. Det är en sån där huvudvärk som inte hjälps av alvedon utan en skulle-behöva-ligga-i-ett-mörkt-rum-och-sova-hela-dagen typ av huvudvärk. Men trots det är jag på jobbet och kör ett långpass. Konstigt hur man prioriterar egentligen. Jag beöver fickpengar till resan så jag jobbar fast jag är sjuk, kan vila upp mig onsdag och torsdag när jag är ledig. Tror dock att dom flesta gör så. Nu ska jag klunka i mig ett stort glas med vatten och sedan öppna butiken. Kom in om ni har vägarna förbi vetja! Har en ypperlig rea just nu. Massa fina skinnväskor finns kvar till och med, blandannat min favvo.

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback