16/4-09

Idag var jag uppe med tuppen. Gick en promenix med Jum-Jum och kollade på Oprah. Skön morgon vill jag lova =) Jag har till och med börjat äta frukost igen. Vet inte om jag håller med om att det är "de viktigaste målet på dagen" men jag kan tala om så mycket att man blir pigg fortare och inte sugen på lunch klockan elva. Mörkt bröd med färskost och ett glas Proviva (vettnmelon är godast) sen är magen glad.

Dagen kommer flyta på fort idag känns de som. Emelie kommer hit vid ett tiden för fika. Vet inte om jag har så mycket till fika här hemma, får bjuda på kaffe och ett glas cola hehe. Kul med sällskap, och speciellt av underbara Emelie - kan det bli bättre? Vid fem tiden, när jim komme hem, ska vi åka och handla med mamma. Antar att hon såg mitt inlägg igår med nudlarna. Tror jag har världens bästa föräldrar och svärföräldrar. Kalla oss bortskämda eller bara lyckligt lottade ;)

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback