17/4-09

Hittade inte min locktång (fick senare reda på att det var Sanna som hade snott den) så provade att locka håret med en plattång. Resultatet blev sisådär. Jag har märkt att jag är inne i en mittbena period. Vet inte varför igentligen, eller om jag ens tycker att det är speciellt fint på mig. Skönt att få bort håret från fejjan och det ser ju trots allt lite somrigt ut =) Nu ska jag borsta gaddarna för snart kommer Katta och hämtar jum-jum samtidigt som hon kör ner mig till jobbet. Nice!

Puss Daniella


Kommentarer
Postat av: Emelie

åh- fina sommartjejen!

2009-04-17 @ 17:54:33
Postat av: Angie

Håller med empa! Gullig!

2009-04-17 @ 18:57:21
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback