17/4-09

Mums va gott det var med lunch. Nu är magen glad igen =) Får se hur länge det varar. Det är så typiskt mig att bli hungirg igen efter en timme, inte orkar jag gå och köpa frukt heller. LATMASK kallar jag de, jag som jobbar på stan och allt borde ju bara kunna promenixa till närmaste ICA och köpa en frukt, neeej men då sprarar jag mig och är svinhungirg vid middagen och äter dubbelt så mycket mot vad jag behöver. Hualigen! Nej, nu är det slut med sånt trams. Punkt slut!

Längtar tills klockan är sex för då kommer Jim och hämtar mig på jobbet. Gud va töntig jag är som blir pirrig efter 3 år så fort jag tänker på att jag ska träffa honom si och så många timmar. Innan jag lämnar jobbet brukar jag även bättra på läppglanset och fluffa till håret så jag ska vara fin. Geek ;) Men tror faktiskt att kärleken dör ut så fort man slutar anstränga sig eller tar varandra förgivet. Och det mina vänner, det ska inte hända vårat underbara förhållande <3

Nu ska jag snocka runt på folks bloggar och börja jobba igen om 15 minuter. Hörs senare ikväll =)

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback