17/4-09

God morgon!
Jag som hade planerat en liten sovmorgon idag fick ju tänka om. Jum-Jum höll inte med alls. Klockan nio hade han redan ätit frukost och vi hade varit ute på en promenad. Men vad gör de? Jag är ju heldre vaken när de är så här fint väder än att jag ligger och vrider och vänder mig i sängen för att de är för varmt.  Jag har precis fått i mig en mumsig frukost så nu kommer jag hålla mig mätt längre. Till lunch blir det sushi, åh va jag längtar! Så salt och gott.

Ikväll blir det lugnt här hemma. Kolla på någon bra film och bara mysa. Jim måste ju vara redo när han har jour och ska kunna åka iväg så fort som möjligt. Spännande. Känns som att jag ligger hela nätterna och är pirrig för att telefonen ska ringa, hehe.

Nu ska jag fixa mig inför dagen. Funderar på lockigthår, mittbena och en fin vårklänning.

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback