18/4-09

Nu är jag strax klar med hela tvätten. Har plockat här hemma lite också, ibland går det undan. Ska dra ett varv med damsugaren n'är jag ändå är i farten. Snart kommer solen till balkongen också så det blir lunch där ute. Mysigt =)

Pratade med Jim nyss, han kommer hem innan fyra någongång. Himla lång jour men det är pengar de. Hoppas han får rycka ut i natt också, efter robinson och tacosen såklart! Vilken skön helg det är kommer jag på nu. Igår var det mysigt med film tittande och idag robinson. Skönt med en lugn helg, inte för att plånboken tillåter något annat men ändå :P

Sanna, vill du komma och bo här med mig lördag - söndag nästa helg? Jim ska till halmstad. Jag jobbar dock båda dagarna men då kan du får öva med jum-jum på dagarna och dessutom kanske vi kan ta ett glas vin eller två på olearys på lördagskvällen? Mysigt va??? Hör av dig när du ser detta. Love <3

Hörs senare
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback