19/4-09

Oj, har totalt glömt bort er kära läsare. Sorry! Kan ju dock glädja er med att det inte har hänt något ovanligt efter det senaste inlägget. Hade en fullfart dag igår, tvättade, städade och slängde soppor. På kvällen var de Robinson, I love that show! Jimpa och jag sitter som fastklistrade framför tv:n när de visas. Efter det var det två filmer som visades. Mysigt =) Imorse när klockan ringde var jag heeelt slut. Men det var bara till att stiga upp oxh fixa iordning sig. Efter en stund väkte jag jim som så rart körde ner mig till jobbet. Tiden sprang iväg på jobbet och straxt var det dags att stänga. Jim hämtade mig sen åkte vi ut till Viksberg för en kopp kaffe. Hade tänkt att träna men var för trött. Håller på att bli förskyld också, inte kul. Går runt och nyser hela tiden, vilket är ganska kul iofs =) Tror inte det komer bli så mycket värre än de här så bara att bita ihop!

Imorgon är det jobb från klockan tre. Kul kul kul =) Petra ska på konsert så självfallet ställer jag upp, tackar aldrig nej till lite jobb. Och dessutom jobbar jag med mia, kan inte bli bättre - Min mentor i jobbet <3

Fick tänka om angående lördag. Sanna jobbade tydligen också så isytället för att vara här hemma på lördag kväll så åker jum-jum och jag upp till mamma =) Där blir det mysmiddag med sanna och mamma, färgning av hår och ansiktsmaska. Kul!!!!

Nu ska jag försöka övertyga Jim om att vi ska se film istället för fille och fredde ;)

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback