22/4-09

Min sjuksköterska ringde nyss och skällde på mig. Jag måste lämna prover så fort som möjligt. Fan, jag som har försökt smita från de där dumheterna. Blodprov ska tas varje månad, jag lämnade mitt senaste i juli förra året. Obs! Tydligen kan jag ha för höga levervärden som måste kollas. Struntprat! Jag mår ju bra nu så då lär det ju inte vara några fel. Jag är nog hatad på sjukhuset så som jag håller på. Det stod tydligen på deras sida i min journal att jag är svårstucken. Det är en underdrift. Jag håller på att svimma varje gång dom sätter nålen i mig. Förr var det inte så, vet inte vad som har hänt. Dom får gräva runt med den där jäkla nålen och sticka sex gånger i samma arm innan dom slutligen träffar rätt. Inte konstigt att jag struntar i att gå dit. Slog iväg ett sms till Louise och kollade om hon kunde ta proverna på mig på fredag så slipper jag köerna och så får jag ligga ner förhoppningsvis. Jaja får se hur de går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback