22/4-09

Yeah Louise tar proverna på mig imorgon =) Skönt att slippa sitta i kö i väntrummet för att sedan vara orolig över själva sticket. Nej det här blir mycket bättre. Dessutom så får promenaden dit bli min morgon motion. Gud så skönt när allt är klart. Efter provtagningen blir det jobb. Skojsigt!

Juste har glömt säga att  det ska börja en ny tjej på jobbet som ska hänge med under sommaren för att avlasta för mig och lucia. Ska bli så kul =) Hon verkar jätte trevlig. Dessutom så är hon Johanns kusin, Toms Johanna alltså. Världen är allt bra liten. Jag ska lära henne allt jag kan under en söndag i slutet på maj. Åh va roligt =)

Nu ska jag kolla lite tv och invänta Geys anatomy...
Daniella

Kommentarer
Postat av: Emelie

GEYS anatomy? HAHAHAHAHA JAG DÖÖÖR. GAAAAAAAAAAYS

2009-04-23 @ 21:11:53
Postat av: Daniella

Men ååhhhh jag missade ju bara r:et :P Ja emelie jag vet hur gay stavas =)

2009-04-24 @ 10:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback