25/4-09

Oj, ber om ursäkt över min lilla dampryck i förra inlägget. Helgen blir kanske inte så dålig ändå. Hade riktigt mysigt igår med Jimpa och ikväll ska jag vara med mamma =) Får se hur länge Sanna jobbar, kanske hinner jag träffa henne idag också. Hoppas!

Imorse när jag satt på toa och gjorde den traditionella morgonkissen så ser jag min tandborste stå där helt ensam i behållaren. Min rosa tandborste saknar sin trogne vän - den blå tandborsten. Sen går jag in i sovrummet igen och blickar ut över rummet. Ingen Jim ligger kvar i sängen och gosar sig. Faktat kommer som ett slag i ansiktet - jag är själv, ensam, alone, numbero uno.  Känslan känns jobbig, ger en knut i magen och sedan kommer funderingen "hur ska jag klara natten?". Under dessa tre år och två månader har vi sammanlagt sovit ifrån varandra max en vecka om man trycker ihop alla dagar. Vem ska spoona mig ikväll? Fy vilken obehaglig känsla...

Men nu måste jag komma på bättre tankar. Jim kommer ju ha jätte trevligt med Tom och Johanna, dessutom kommer han hem nytatuerad och snygg ;)

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback