26/4-09

Nu har jag nattat Jim, hehe. Men gud så mysigt vi har haft, har saknat honom massor. Känns som att han har varit borta betydligt längre än en dag.

Själv sitter jag här och funderar på vad jag ska göra med livet. Eller snarare vad jag ska jobba med och tjäna pengar på i livet. Det gör jag alltid efter att jag har pratat med pappa. Jag blir inspirerad av honom. Tänk att få bygga upp ett eget företag och verkligen lyckas, stort! Jag vill också bli framfångsrik på något som jag älskar att göra. Men vad? Jag vet att jag vill jobba med folk, kunder, administration och mycket mer. Tänk om Accent fick loss mer timmar, då hade det varit klappat och klart. Accent är ett sånt ställe jag vill jobba på hela livet, älskar de. Men om det nu inte går, vad ska jag göra då? Jag vill ha ett fast jobb, en regelbunden månadslön och en framtid. Men vem vill inte de? Kanske får jag starta ett eget företag, öppna en egen butik eller helt enkelt börja skriva barnböcker.

Godnatt Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback