26/4-09

Att somna igår gick väl sisådär. Efter mycket vridande och vändande så slocknade jag tillslut. Morgonen var resultatet av en dålig natts sömn. Trots att klockan ringde 10.00 så var jag fortfarande dödstrött. Tur att man blir pigg av en promenad med Jum-Jum, dock ingen långis. Imorgon ska jag ta tag i långpromenader och träning igen efter en lugn helg. Känner mig lite piggare och förskylningen är nästan borta så nu kör vi igen. Kosten har jag hållt iaf =)

Nu sitter jag på jobbet och ska strax öppna. Ta på er solbrillorna och något somrigt och kom ner och unna er en ny väska vetja! Alltid trevligt med bekanta ansikten =)

Ikväll får jag träffa Jim, woohhooo. Längtar efter att se hans färdiga tatu. Grrrrrrrrrrr så sexigt ;)

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback