28/4-09

Vilken mysig dag det var igår. Jag invigde balkongen, satt och solade, lyssnade på Winnerbäck och bara njöt. Underbart. Hoppas att solen tittar fram idag också. Vid halv tre tiden åkte jag och jum-jum ut till viksberg. Skönt att vara där när de är så fint väder. Vid fem tiden kom Jim och hämtade oss. Vi åkte hem och lämnade jum-jum sen promenerade vi ner till stan. Vi satte oss på Barollo och åt god mat och drack vin. Helt perfekt uteservering med kvällssol. Ångrar att vi gick därifrån så tidigt men Jim skulle ju upp och jobba och man ska ju alltid gå när det är som roligast. Där satt vi, piff och puff, och sjöng med till Blunt. Tror det var länge sen jag skrattade så mycket. Kan inte ens föreställa mig hur Bulgarien resan kommer bli. Menade för varandra <3

Idag väckte Jum-Jum mig på ett väldigt graciöst sätt - spydde upp tre fina högar i sovrummet. Man tackar! Bara till att torka upp och gå ut med honom. Han har springit runt och varit lika galen som vanligt så han är nog inte sjuk, men det blir inget annat än vanligt torrfoder idag. Nu ska jag förbreda för tvättis. Har nästan ingen tvätt men det kan va skönt att boka tider regelbundet så man inte får en stor hög sen.

Hörs senare Daniella
p.s har minskat 1 cm i midjan denna vecka, woohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback