5/4-09

Obs! Dålig uppdatering, sorry!
Fredagen var så jäkla lyckad måste jag bara be att få tala om. Vid åtta kom de folk hem till mig och jim. Sanna, Emelie, Rille, Hanni, Jello, Coffe och Johanna hade jag äran att spendera kvällen med. Och jimpa såklart ;) Tror klockan var lite över elva när vi tog taxi ner till Olearys. Där var det sjukt lite folk men ack så trevligt jag hade. Åh älskade Emelie och Sanna vilka underbara vänner <3 Bättre får man leta efter! Har en hel del bilder men dom orkar jag inte ladda upp här just nu så kolla in face later.

Gårdagen spenderades utomhus. Korkad är man väl annars?! Var ute precis hela dagen, spelade basket, golf och promenarade med Jum-Jum. Var alltså ute i Viksberg. Grillade för första gången igår också, mums! På kvällen var det grönsaker med dip och Robinsson som stod på schemat. Kollade lite resor också, lutar fortfarande mot Grekland.

Nu ska jag öppna butiken alldelesstraxt. Om ni har svängarna förbi stan så tycker jag sbolut att ni ska droppa in och inhandla en fin vår väska eller kanske en snygg resväska till resan i sommar. Har super erbjudanden som är sista dagen idag. Bland annat på en knallrosa snygg Titan resväska. Ses hoppas jag.

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Emelie

vi åker gärna med om vi får ;) dessutom behöver man ju faktiskt inte spendera alla dagar och kvällar ihop! Men vore kul att ha varandra där :D Hoppas ni vill!!!!

2009-04-05 @ 16:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback