6/4-09

Vilken toppen morgon det har varit. Solen skiner så jag tog Jum-Jum och gick en långpromenad. Finns det något skönare än att kickstarta en morgon på de viset? Skulle inte tro det va. Har till och med hunnit lägga trallen ute på balkongen, nu är det bara några kluriga plattor kvar som Kenta får ta och titta på och fixa till. Nu ska jag fortsätta dagen med att städa fram till ett ungefär för då kommer Katta och hämtar mig och jum-jum. Ska vara ute hela dagen sen, åh så skönt. Ska även hinna med ett träningspass idag men det får vänta tills Jim kommer hem. Roligare att träna tillsammans. Nu jäklar. All sol och värme har gett mig ny energi och den ska jag ta vara på.

Hörs senare
Daniella


Världens bästa vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback