9/4-09

Hejsan!
Var uppe tidigt idag, skönt. Klockan nio var jag, emelie och silas hos vetrinären för att vaccinera det lilla livet. Han va jätte duktig! Det som är så roligt nu är att han och Jum-Jum kan träffas. Och det tog vi vara på med än gång. Jag sprang upp och hämtade Jum-Jum sen var vi ute på gräsmattan en stund tillsammans. Funkade riktigt bra. Det som är lite läskigt är storleksskillnaden (vägde jum-jum igår och han vägen 27 kg, han är bara 8 månader!). Om jag hade varit emelie hade jag varit jätte rädd att Silas skulle mosas. Där står jag och säger "Åh va bra det går, det här är ju ingen fara" "Oj, hehe nu slog han nästan honom med tassen". Ofta det lugnar henne? haha. Tyckte iaf att båda hundarna förtjänar extra mycket godis idag. Silas var duktig hos vetrinären och Jum-Jum va duktig ute.

Nu ska jag fixa till mitt hår inför jobbet. Regn och rusk ute så det var ingen idé att platta det innan. Idag på lunchen ska jag kolla efter en fin bikini. Jim hatar alla som jag har hemma, och jag tackar ju inte nej till lite shopping ;)

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback