10/8-09

Oj va tiden har gått fort! Nu är sommaren snart slut och en mysug höst väntar. Ganska mysigt om ni frågar mig men vill ha värma ett tag till. Jag går runt och svettas i nacken av mitt långa hår. Imorgon är jag ledig och då jäklar ska jag gå runt med mitt tunna hår i en toffs. Skönt! Eftersom jag fortfarande inte mår helt hundra så har jag avbokat min läkartid imorgon också, orkar inte åka enda till Huddinge. Jag var iaf duktig att lämna mina blodprover idag så dom kan se om allt stämmer, sist var det nåfr krångel med lever värdena och det vill vi ju inte ha. Håller tummarna för bättre resultat den här gången =)

Ikväll ska jag och jimpa träna och äta middag ute i viksberg, skönt att komma igång. Kommer dock ta det lite lugnt tills jag blir frille friskan igen.

Nu är min rast snart slut så bäst att avrunda här.
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback