2/8-09

Natten blev ju inte direkt planerat - Den blev mysigare! Sanna och jag slocknade på en gång när vi väl hade lagt oss ner efter mycket tjejsnack. Vaknar dock klockan två av att Jim ringer och säger att han vill komma hem och sova. Plutten <3 Sagt och gjort. Hans pappa hämtade hem honom och klockan tre på natten hade sanna fått förflytta sig till soffan och Jim skuttade ner i sängen bredvid mig. Underbart <3 Tre och ett halvt år och vi kan inte sova utan varandra, pirr pirr. Har under dom åren samanlagt sovit ifrån varandra i en vecka kanske...Så skönt att veta att man har hittat sin solemate!

Idag var jag otroligt tidig på jobbet. Har hunnit städa, äta lunch och nu bloggat. Ska öppna strax, kul. Känner mig lagom trött i kroppen nu, har jobbat sedan i måndags. Men imorgon är det ledigt och sen är det min lediga helg. Vad ska man hitta på då? Juste, hade pratat med Johanna och Tom om middag. Hoppas på det bästa.

Hörs senare
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback