7/8-09

Åh va glad jag är =) Jag har varit och köpt löshår, äntligen! Har saknat mitt gammla jätte mycket. Känns lite ovant att ha långt hår igen, och det är jävligt svårt att sätta upp det så det ser snyggt ut. Får testa mig fram! Det är en ny frisörsalong som har öppnat (fördetta hair academy) där dom har ett stort utbud av löshår, dom var super trevliga och hjälpte mig med vilken färg och allt sånt. - ljusare än såhär har vi inte, sa tjejen som hjälpte mig. Jag som är fjortis blondbehlver det allra ljusaste håret. Kul kul kul. Känns som att resten av dagen på jobbet kommer att bestå av pill på håret.

Nu kan jag göra mig jätte fin tills ikväll då jim och jag ska ut och äta. Ska mysa lite med bubbel också. Har bokat bord hos Sanna - längst ner i hörnet så vi får vara själva. Skönt =)

Imorgon är det middag hos Tom och Johanna som gäller. Grill tror jag det blir. Dom får sköta maten och jim och jag fixade drickat, toppen! En flaska bubbel och två flaskor  mouserande rose, samt en platta öl. Någon som har missat att det är min lediga helg? hehe. Men innan middagen imorgon ska vi på kalas hos micke och milla. Min minsta kusin Cazper fyller 1 år (eller 2?). Rolig dag imorgon med andra ord =)

Nu ska jag ätergå till arbetet.
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback