Funderare

Förlåt för dålig uppdatering idag! Tog en behövlig sovmorgon, en snabb dusch och en promenix med Jum-Jum på förmiddagen. Sen var jag fit for fight efter gårkvällens stohej. Det var jätte lyckat igår. Hade ett bra möte med mycket uppåtpuffar. Fan va bra vi är brudar! Efter mötet skuttade vi vidare till Barollo för att ära en god middag. Prkar inte gå in på detaljer, men det var som sagt väldigt lyckat! Hann med en drink hos Angelica också på Olearys, kul att träffa henne igen. Kändes som en evighet sen.

Idag har jag varit på sjukhuset för en vanlig koll.Mamma följde med och såg till att jag hittade. Sjukhuset är så himmla stort om man gämför med astrid lindgren eller södertälje. Allt gick jätte bra i alla fall och framtiden ser ljus ut. En sak mindre att fundera över iaf =)

Sitter här och tänker på framtiden. Det är dags för nästa steg i livet. Jim och jag är redo, vill inte stå och trampa. Struntar i att vi bara är 20, ålder är bara en siffra. Nu pratar jag inte barn och giftemål utan snarare hus och trygghet. Men för att kunna köpa hus krävs jobb. Vill absolut inte sluta på Accent, det är mitt kall att jobba där. Men jag behöver mer jobb i veckorna. Men vad? Ska man ta ett skit jobb, samla ihop pengar och få saker gjorda, men kanske inte trivas under tiden. Eller ska man vänta, söka jobb som man verkligen vill ha men kanske stå still i ytterligare två år? Allt snurrar runt i huvudet. Jim vill såklart att jag ska vara lycklig, inte känna press att ta något jobb som jag senare ångrar. Men jag vet att han jobbar arslet av sig och gör sånt som han kanske inte tycker är tipp topp endast för att vi ska kunna kliva vidare i livet. Borde inte jag göra samma sak då? Åh att det ska vara så svårt. Komentarer och hjälp tack! Detta tåls att fundera på.

Nu ska jag sova
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback