Slappis helg

Sitter här på jobbet och äter frukost. Himmla mysigt asså. I radion spelas Phil Colins och ute är det härliugt friskt väder. Kan det bli bättre? Jag var på jobbet väldigt tidigt idag, ska börja 09.45 enligt schemat men jag har redan fixat och donat i butiken och allt är klappat och klart. Nu är det bara jag och min frukost. Gick hemifrån väldans tidigt idag, innan nio. Jimpa låg bara och sov och jag hade redan varit ute på promenad med Jum-Jum så då kunde jag lika gärna traska ner hit.

Igår hade vi film kväll, som ni såg på bilden nedan. Jätte skönt att slappa lite. Tror att det blir samma sak idag. Jimpa börjar på att bli lite hängig och dessutom har vi tvättis. Kul...Men vi har inga rena kläder så det är dags. Har inte tvättat på sisådär 1½ vecka och varken jim eller jag har några rena "jobbkläder" kvar. Och underkläder behöver vi inte ens gå in på. Jag har fått gräva längst ner i troslådan och plockat fram dom berömda mormorstrosorna och jim har på sig spiderman fillingar, mmm sexy. Nej några maskiner tvätt ska vi väl hinna med.

Imorgon har jag tagit ledigt. Underbara Lucia jobbar för mig. TACK! Jimpa och jag ska till grönan. Det ryktas om dåligt väder men det ska inte stoppa oss. Lustiga huset, kärelkstunneln och alla andra karuseller som jim inte tycker är läskiga - här kommer vi!

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback