Snaaaaart helg

Jisses va trött jag var imorse när klockan ringde. Jag tänkte om min morgonplanering snabbt som blixten i huvudet och ställde sedan om klockan så jag fick sova i 30 minuter till. Istället för att göra frukost hemma tog jag en frukost to go från Waynes (svatas?) på vägen till jobbet. Där kan man snacka frukostmacka. MUMS! Och så lite svartvinbärstee på de. Super duper. Nu jäklar ska jag klara dags budgeten innan Lena kommer hit. Här ska säljas =) (kickade på vad budgeten låg på och ångrade mig snabbt, men jag ska va uppe i halva budgeten iaf innan hon tassar in)

Ikväll ska Jim och jag ut till Viksberg för att äta middag. Det var väldans länge sen, ska bli så mysigt. Känner mig tyvär lite halvdan eftersom min mage strejkar. Vet inte när jag hade så här ont under en sån här lång period senast? Började för en vecka sedan liksom. Funderar över om det kanske är levern som säger upp sig snart eftersom jag har druckigt en del alkohol under sommaren och tagit ganska höga doser av Methrotextat. Får se vad proverna säger. Jobbigt värre, men men.

Dags att öppna=)
Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback