9 dagar till JULAFTON!

Kom precis innan för dörren. Har jobbat och varit ute med Jum-Jum. Han är heeelt tokig i snö! Super kul att se honom springa runt i snödrivorna. Imorse vart han så exalterad att han lyckades dra omkull mig. Jag föll pladask på arslet och han kom fram springandes till mig och tyckte att det var superroligt att jag också ville vara med och leka. Haha sötis! Sprang förbi emelie en snabbis efter jobbet också. Ja jag stalkar henne nu när hon också har börjat jobba på stan =) Pratade om att ha en liten myskväll på lördag. Vore super kul! Länge sen det var "bara vi", hehe =)

Vart påmind om att jag inte hade skrivit något om festen i lördags. Har bara två ord att säga om den kvällen: SKIT KUL! Var till och med roligare än jag hade förväntat mig. Lyckat =)

Nu ska jag äta sega chips och dricka avslagen cola tills Jim kommer hem sent ikväll för då ska vi äta middag ihop. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback