En vecka kvar till Jul =)

Nu har jag fått upp värmen lite grann. Jim tappade upp ett varmt bad åt mig när jag var ute på en snabb promenad med Jum-Jum. Underbart att krypa ner i när man är frusen. Efter det kröp jag ner bredvid Jim i sängen för att värma mig lite till, men han slocknade på någon minut och jag kunde inte somna så här sitter jag nu. Får glo runt lite på face och läsa lite bloggar så kanske jag blir lite tröttare. Imorgon ringer klockan vid nio, då måste jag städa här hemma för Sanna kommer hit på eftermiddagen. Jag ska hinna med ett bodypump pass imorgon vid halv tolv också. Skönt att gå vid den tiden, då är det nästan inge folk alls =) Idag var det jag och ett gäng grabbar på gymmet vid tio. Super skönt att träna då, behöver inte vänta på alla maskiner. Känner mig grymmt peppad inför detta nu, sen får vi se hur länge det håller i sig ;)

Nu ska jag snoka vidare, vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback