Skinny girl?

Hoho!
Har precis fått i mig en liten macka till lunch/mellis. Super smarrigt! Skulle ha försökt hinna springa förbi emelie på rasten också men hann inte, sitter här istället - moahaha! ;) Hon var inne på sin rast och hälsade så glatt. Synd att jag hade fullt upp med kunder så vi knappt hann prata. Kanske springer iväg till henne en snabbis ändå nu när jag tänker efter. Haha hon var så rolig "Åh du är så fin i den där klänninge! You look like a skinny girl, eller oj asså det gör du ju annars också. Eller ah...eller joo" hahahaha så söt <3

Jimpa kommer och hämtar mig efter jobbet, halv sex. Ska hinna med en sista solning innan festen imorgon och sen kommer vi vara b'nkade framför Idol finalen. Mys!

Hörs senare, Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback