090218

Nu börjar neverna göra sig bekanta i magen. Usch va jag är nervös inför morgondagen! Jag kommer stämpla in fel varor, ta för mycket betalt så det blir tjaffs och börja gråta i kassan. Eller kan det verkligen gå så dåligt? Jaa vi får väl se...fyanemej!

Nu har jag ialla fall hunnit med tre tvättar, tror att det bara är en kvar sen. Skönt! Nu har vi massor av ren tvätt hemma resten av veckan. Nu är det så illa att jag nästan har fått vända trosorna ut och in för att kunna använda dom två dagar i sträck. Okej, kanske inte riktigt så illa är det men jag har fått gräva fram dom berömda mormors trosorna som ligger längst in i garderoben. Sexiii.

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback