20 årig hemmafru

Jaha nu är det början på ännu en ledig vecka. JAG VILL JOBBA!!!!! Jag älskar mitt jobb men ändå får jag sitta här hemma i soffan och kolla tv. Jo visst kan det låta super härligt att vara ledig, och dom två dagarna jag faktiskt jobbar i veckan får jag ju betalt som om jag jobbade fyra dagar i veckan, men jag lovar att när man verkligen trivs med sitt jobb så är det trist att bara sitta hemma och vänta på att få jobba. Jag vill ha fast, även om de är deltid! Ha ett permanent schema, veta hur mycket lönen blir. Kom igen nu mia, kirra 10 timmar till i veckan ;)

Snart är det lunch dags och efter det tror jag faktiskt att jag ska gå långis med Jum-Jum. Träna lite på det vi gjorde igår på privatcochingen med Stina (vår hundtränare). Det är ju mysigt det också, roligare om Jim hade varit hemma också, men nu är han ju frisk och åkte till jobbet. Sen ska jag väl städa lite till. KOrse jisses jag låter som en hemmafru. Hehe..Jaja nu nu ska jag kolla på reachel ray och jobba upp en aptit.

Kom just på att nu är det endast en vecka kvar tills jag är 20. Då ska jag valsa in på systemet och köpa vin flaskor till vårat fina, tomma, vinställ =) Åh va fint det ska bli!

Puss Daniella


i sommras hemma hos pappa innan studentskivan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback