Alla <3 dag

Idag har jag haft världens mysigaste budget alla hjärtans dag =) Jobbade först mellan 11-16.15 efter det åkte Jim och jag och handlade lite mys tills ikväll. Efter det har vi bara mysit, ätit tacos och kollat på melodifestivalen. Inga pressenter eller hotellnätter men korse jisses vad det inte behövs. Det viktigaste är att vi har varandra och att man spenderar dagen med någon man tycker om. Är man singel skulle jag rekomendera en tjejkväll eller en mysig vardagslkyx dag och bara ta hand om sig själv. Ett bubbelbad och ett glas vitt. Man behöver inte vara två för att ha en trevlig alla <3 dag.

Kom just på att jag snart fyller 20 år, wooohhhooo! Dessvärre är det på en måndag, nästa måndag för att vara mer exakt. Den 23:e februari. Men om en vecka, alltså lördag den 21:a så ska vi ha öppethus här hemma i mariekäll där släkt ska komma. Vänner får mer än gärna dyka upp. Kom hit mellan 15-18 på lördag. Det bjuds på paj, sallad och lite vin. Om vi lyckas bli ett litet vänn-gäng kan vi ju alltid kolla på melodifestivalen och sedan gå ut och ta ett glas. Men men vi får se om några dyker upp som sagt =)

Nu ska vi kolla klart på "Bruce den allsmäktige" och sedan blir det nig bums i säng. Jag jobbar imorgon =)

Ha en fortsatt trevlig kväll
Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag dyker upp;)

2009-02-15 @ 17:20:06
Postat av: Daniella

Åh va trevligt =) Ses på lördag <3

2009-02-15 @ 20:00:11
Postat av: Jello

Jag kommer gärna. Älskar dig med btw :) <3

2009-02-17 @ 12:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback