Ännu en rolig söndag =)

Gårdagen vart inte som planerat. Jim ville "bara vara hemma och mysa" så det vart inget viksberg, men jag kunde inte motstå när han kollade på mig med sina små ögon och sin pluttiga underläpp. Sötnöt! Vi hyrde film, åt god mat och kollade såklart på körslaget. Hanna vann =)

Idag vet jag inte vad som händer. Sitter på jobbet nu och öppnar om exakt 5 minuter...typ. Alltid kul att jobba söndagar, man har tid till alla kunder och kan göra det som inte har hunnits i veckan. Nästa söndag är jag dock ledig eftersom vi ska fira sanna på lördagen. Hoppas att det är mycket folk ute =) Är supernöjd över min klänning och min väska som jag ska ha. Tror det blir klockrent. Har planerat hela veckan så det ska bli så bra som helst och att jag ska känna mig så fin som helst. Träna, spraytana, ansiktsmask, plocka ögonbryn, färga hår m.m. Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Tror att jag längtar mer än sanna till hennes födelsedag. Men det ska bli så mysigt =)


Nej nu är det dags att slå upp dörrarna.

Puss Daniella


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det blev en ny väska! trodde du skulle jobba?:)

2009-02-01 @ 13:22:12
URL: http://emmaelassali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback