Håll tummarna för två saker!

Nu ser jag ut som en tant. Behöver jag säga mer? Håller på att färga utväxten nu och sedan ska jag platta mitt nyklippta hår, håller tummarna för att det blir finare än vad det var när jag kom ut från frissan. Fy sjutton! Jaja inte mycket att göra.

Dom ringde från rizzo i sickla, ett nytt köpcentrum som ska öppnas där. Jag har sökt en tjänst där på Rizzo och på måndag ska jag på arbetsintervjuv. Hoppas hoppas hoppas! Det kommer vara långt att åka men det är bara att bita ihop.
Nej nu ska jag skölja ur färgen,
Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså? :) Första gången jag såg katten så visste jag att det var en Charlie. Fick vänta typ fem veckor på honom eftersom han inte var leveransklar! Imorgon ska jag nog bara ta det lugnt, ska du ut?=)

2009-02-07 @ 00:30:03
URL: http://emmaelassali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback