Herregud!

Jag vet inte vad jag och jim gör för fel nör vi uppfostrar våra djur. Just nu har jum-jum bonat ner sig i en ikea kasse och somnat. Vet inte hur länge han har snurrat fram och tillbaka i denna kasse innan han har hittat en mysig position att somna i. En ikea kasse liksom!!! Sen kollar jag till katterna. Dom springer runt som huliganer i badkaret och jagar varandra. Ska inte katter vara rädda för badkar och liknande? Just nu springer dom där i och jagar varandra samtidigt som dom leker med proppen till badkaret (den som gör att vattnet inte rinner ut). Alla djuren gör så konstiga grejer här hemma. Dom sover konstigt. Sigge håller i jum-jums huvud med sina tassar det håradset han kan för att jum-jum inte ska smita när sigge tvättar hela hans ansikte och myser. Herre gud jag har så många historier, dock tror jag att man måste vara här och se det för att det ska vara lika roligt. Korsejisses säger jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback