Ja må jag leva ut i hundrade år!

Hela morgonen har beståt av en mobil telefon som inte slutar plinga, trevligt att veta att man har personer som tänker på en =) Tack alla för fina grattis sms, samtal osv.

Idag har jag massor att göra.
Så här kommer min dag se ut:
--> Stor handla på Apoteket
--> Göra bankärenden
--> Köpa pressent till pappa
--> Ska systemet
--> Prata med Mia pia vid två
--> 15.30 ska jag träffa Bea och skriva kontrakt och få schema.
--> 16.00 börjar mitt kassa pass. (skulle börja fem men behövdes tidigare, skönt!)


Fullproppad dag. Kul =) Haha nyss ringde sanna och anton och sjöng för mig. Anton gick verkligen in för det medans sanna var lite halvdan i bakgrunden, hehe sötnötar!

Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback