Morgondagen = bläääää

Idag har det varit en toppen dag, imorgon blir det andra bullar! Här ska storstädas och det är så otroligt jävla tråkigt...Det här är vad som ska göras:

Vardagsrum
--> Plocka
--> Damma
--> Byta ut alla stearinljus
--> Rolla av soffan
--> Dammsuga
--> Skura


Hall
--> Plocka
--> Ställa in alla skor
--> Rensa jackstället + hyllan
--> Byta alla stearinljus
--> Tvätta spegeln
--> Dammsuga
--> Skura


Toa
--> Plocka
--> Skura handfat + toa + badkar
--> Tömma kattlådan

--> Byta alla stearinljus
--> Byta ut alla handukar + badrumsmatta
--> Dammsuga
--> Skura


Sovrum
--> Plocka
--> Damma
--> Bädda rent
--> Byta stearinljus
--> Dammsuga
--> Skura


Kök
--> Plocka
--> Ladda diskmaskinen
--> Rensa kylskåpet
--> Damma
--> Byta stearinljus
--> Dammsuga
--> Skura


Jaa mina vänner jag förstår att det här inte är det roligaste att läsa men det hjälper mig att komma ihåg allt. Se imorgon när jag städar, efter våra bästa år, så kan jag stryka över det jag har gjort. Triiiiist men jaja det måste bli gjort. Jag och jim har alltid lagt upp det så att den som är hemma och inte jobbar under dagen städar och fixar i hemmet. När jag jobbar på helgerna så fixar han och när han jobbar så fixar jag. Perfekt! Dessutom blir det ju så himmla fint här hemma då =) Nej nu ska jag kolla på tv. hörs imorgon!


Puss Daniella
p.s kom just på att Jum-Jum´s
privatlektioner börjar imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback