Någon gång ska vara den första för allt

Fan va häftig jag är. Nu har jag handlat på systemet för första gånge, nu är det slut med langar tiden. Ungefär så här gick det till i kassan
- Har du legitimation
-Jahahaaa du tänk för att jag har det =)
- (kollar datumet på sin klocka) Hehe jaa du jag förstod nästan de, då får man lov att gratulera då

Det vart iaf tre flaskor vin och två cider. Häftigt!!! Köpte även ett par skor, munsårs grejs och födelsedagspresent till pappa på stan. Lyckat! Pratet med Mia gick jätte bra också, tror inte att det finns en bättre chef på denna jord!

Nu ska jag snart till jobbet på willys. Hoppas att det går bra och att jag inte gör några större fel =)

Puss Daniella 20 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback