På väg att bli sjuk igen?

Det blev inge möte för mig idag. Har så sjukt ont i magen, känns som en blandning av extrem mensvärk och magknip. AJAJA!!! Får prata med Lisen eller Adam senare och kolla vad som sas. Istället idag ska jag städa, har redan börjat och efter det ska jag träna Jum-Jum.

Helgen kommer vara toppen känns det som. Ikväll ska vi hem till pappa och louise för att äta middag. Ska även fira att han fyller år idag. Morgondagen kommer inte bli sämre den. Först jobbar jag på Accent och på kvällen kommer Emelie och Henke förbi för att kolla melodifestivalen. Vi ska även vara fylle taxi under natten men det stoppar inte mig från att dela en flarra vin med emelie under kvällens gång. Jim får helt enkelt dricka idag under middagen och jag köra och imorgon får jag dricka och han köra. Toppen deal =) Jag hade ändå aldrig vågat köra inne i stan på natten :O Han hittar ju nu liksom, självklart åker jag med som sällskap!

Nu ska jag städa. kuuul eller inte..hmmm.

Puss Daniella


myyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback