Pirrpirr

Jag har hittat världens bästa man. Min Jim är bäst i världen, så är de bara. Slut diskuterat! Den 24 mars firar vi 3 år tillsammans, varav 1 år och 3 månader förlovade, och jag är fortfarande lika pirrigt kär. När han ska hämta mig från jobbet så pirrar det en halv timme innan jag slutar för att jag vet att jag ska träffa honom snart. När han går till jobbet på morgonen så längtar jag efter den där mysiga puss i pannan han ger mig innan han smyger ut. Jag älskar att vi har som tradition att alltid säga "God natt, puss puss, älskar dig, syns imorgon" innan någon av oss kan somna. Jag älskar allt vi har, vårat liv och vår lilla familj. Jag längtar efter en lång framtid ihop med min underbara Jim. Åh va jag är kär <3



Kommentarer
Postat av: syster

naw, vad ni är söta <3

2009-02-25 @ 20:56:31
URL: http://sannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback