Planering

Äntligen fick jag tag i frissan, halleluja! Morgondagen kommer att vara full med trevligheter. Dessvärre tar det inte så lång tid så jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen. Har lite panik eftersom jag inte har träat på HELA VECKAN men känner mig fortfarande sjuk så det är onödigt att utmana ödet eftersom jag vill vara frisk tills lördag. Vet inte vad jag har fått för bacil. Ena dagen har jag feber, huvudvärk, halsont osv. Nästa dag känner jag mig bara lite illamående och yr och idag är illamåendet borta men nu är det något fel på halsen. Har ont ända från bakom öronen, ner ängst käkbenet, över halsmandlarna och ner till halsgropen. Pricken över i:t är också att jag är snorigare än snorigast. Men detta stoppar mig inte från att åka till jobbet, ska bli jätte kul =)  Hoppas att jag mår bättre imorgon dock.

Att göra imorgon
-->Klippa mig
-->Anisktsmask
-->spraytan
-->plockaögonbryn
-->måla naglar
--> Färga håret
-->packa

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback