She is 19 going on 20.

I fredags var det jätte mysigt hemma hos mamma =) God mat och myket gott dricka. Hade riktigt kul med alla! Oxh ett plus i kanten var ju att boxaren åkte ut ur Let´s dance. Nu är det bara några kassa dansare kvar.

I lördags var jag och jim uppe med tuppen. Vi stor städade, handlade in det sista tills kalaset och gick promenix med jum-jum. Vid tre kom alla släktingar och senare på kvällen kom vännerna. Hade en tipptopp dag =) Tack alla!

Idag har jag jobbat, var riktigt kul att jobba på accent. Saknat det under veckan vill jag lova! Gick bra också, kul med trevliga kunder =)

Imorgon ska jag inviga Systembolaget, åka ner till jobbet för att tjittjatta med Mia och sätta in kontanter till mitt konto. Vid halv fem ska jag vara på Willys och jobba, hoppas det går bra! Och sist men inte minst så ska jag ha en riktigt bra födelsedag =)

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback