Sjuka charlie

Vaknade imorse av att petra ringde, ganska trevligt faktiskt =) Hin undrade om jag kunde jobba. Sa att jag var tvungen att kolla hundvakt. Fick tag i katta och det visade sig att dom var sjuka där hemma. Då började jag känna efter själv, vilken man aldrig ska göra för du hittar man bara fel, hade lite ont i halsen och igår kände jag mig super hängig efter jobbet. Hoppas att jag inte blir smittad. Gick upp ur sängen, kollade runt och det visade sig att charlie har spytt jätte mycket. Han började redan igår kväll och spydde säkert 4 gånger så inatt plockade jag bort maten åt honom och imorse när jim gick upp hade han inte spytt så han stälte ner maten. Så fort charlie hade ätit så började han spy igen. Har tappat räkningen nu så jag börjar bli lite orolig. Vill inte lämna honom nu om det är så att vi måste åka in med honom. Ska prova att ge honom lite fisk ikväll och se om det blir bättre. Hoppas!

Håller tummarna för Jim nu. Första dagen på nya jobbet idag =)

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback